Na Dan Zemlje smo učenci poskrbeli za dobro počutje v razredu, šoli in okolju. Z najrazličnejšimi dejavnostmi smo se učili prepoznavati čustva in jih spoštovati, poskrbeti za okolje in primerno komunicirati.

Na dnevu dejavnosti smo odkrivali, kako komunicirati na način, da ne prizadenemo drugih. Da pa lahko spoštljivo komuniciramo z drugimi, moramo najprej vedeti, kaj prizadene nas. Z dejavnostjo zmečkano srce smo dokazali, da opravičilo ne popravi že storjene škode. Tako kot papir ostane zmečkan, na srcu ostanejo sledi bolečine.

V šolo smo s seboj prinesli predmete, ob katerih se počutimo varno in v nas budijo lepe, prijetne spomine. Potem smo razredu predstavili naše spomine na predmete in njihove zgodbe. To je bil naš uvod v pogovor o pomembnosti čustev, kako jih prepoznavati in se umiriti. Mlajši učenci so se pogovarjali o svojih močnih področjih in ugotavljali, kako jih krepiti.

Kako komunicirati, smo ugotavljali s pomočjo jezika volkov in žiraf. Naučili smo se, da je za mirno komunikacijo potrebno izraziti svoje mnenje na miren način in prepoznavati svoja čustva. Hkrati pa spoštovati druge in se zavedati, da imamo različna mnenja, a so vsa enakovredna. Na to temo so nastali številni plakati.

Na koncu dneva dejavnosti smo se odpravili na svež zrak, kjer smo se razmigali in nadaljevali z vajami čuječnosti. Potem pa smo se učenci vseh treh šol odpravili na čistilno akcijo, počistili smo okolico šole, potok Polskavo, središče vasi, okolico železniške postaje …

Skozi celoten dan dejavnosti smo se učili, kako pomembno je, da znamo prisluhniti sebi in drugim, biti spoštljivi v komunikaciji ter odgovorni do okolja. Vsaka dejavnost nas je opomnila, da nosimo v sebi edinstvene supermoči – moč sočutja, razumevanja, spoštovanja in skrbi za naravo. Zavedamo se, da lahko z majhnimi dejanji naredimo velike spremembe, tako v odnosih kot v okolju, v katerem živimo. Dan smo zaključili z občutkom povezanosti, ponosa in zavedanja, da skupaj zmoremo več.

 Julija Adam, Zoja Frim in Iva Strnad, 9. b

Related Images:

Orodna vrstica za dostopnost