Zaradi zaprtja šol v tem obdobju, so nam podaljšali znak za eTwinning šolo. V letošnjem letu so učenci razvijali svoje digitalne kompetence in sposobnosti sodelovanja v skupinah. Razvijali so domišljijo in kreativnost. Spoznavali so druge kulture. Ne nazadnje pa so na zanimiv način vadili sporazumevanje v angleščini. |
|
4. d |
A magical autumn in my homeland https://twinspace.etwinning.net/197911/home Projekt je bil namenjen uživanju v lepoti in bogastvu jeseni. Tako so učenci 4.d skozi dejavnosti spoznavali jesenske pridelke, naravo in značilnosti. Septembrske in oktobrske dejavnosti so vključevale pohod po jesenski domači pokrajini, likovno ustvarjanje na temo jesenskih plodov in vremenskih pojavov, seznanili so se s pomenom ozimnice, poiskali so recepte za pripravo le-te in ustvarili slovensko angleški slovar s pojmi, ki vključujejo ozimnico, naučili so se pesem slovenskega pesnika Srečka Kosovela Otrok s sončnico, iz jesenskega lista so ustvarjali pričeske in pripravili kotiček z jesenskimi pridelki. V projektu so sodelovali otroci iz Grčije, Turčije, Albanije, Romunije, Litve, Bolgarije, Italije, Hrvaške, Ukrajine, Makedonije, Srbije, Slovaške, Poljske in Slovenije. |
6. b |
Green Wonder https://twinspace.etwinning.net/188010/home Učenci 6. b sodelujejo v projektu Green Wonder, ki je posvečen rastlinam. Skupaj s partnerji iz drugih držav (Moldavija, Poljska, Litva, Hrvaška, Bolgarija, Italija, Francija, Turčija, Portugalska, Grčija, Severna Makedonija, Ukrajina, Romunija, Španija) so izdelali interkativni kviz (kahoot) s pravili, kako skrbeti za rastline, e-knjigo o rastlinstvu v posameznih državah, igro spomin o rastlinah iz knjige, ustvarili video o rastlinah v okolici, izdelali herbarij značilnih rastlin v okolici in izdelali Lov za zakladom na zemljevidu Evrope. |
6. b |
Mission to (Twin)space https://twinspace.etwinning.net/187911/home Projekt je zgrajen okrog teme vesoljskih poletov. Skupaj s partnerji iz drugih držav (Poljska, Hrvaška, Bolgarija, Italija, Francija, Turčija, Portugalska, Grčija, Severna Makedonija, Ukrajina, Romunija, Španija, Armenija, Albanija, Ukrajina, Švedska, Gruzija) so izdelali skupno e-knjigo z opisi izmišljenih planetov (izgled, prebivalci, hrana, zastava, pravila v šolah na teh planetih). Prav tako so napisali zgodbe, ki se dogajajo na teh planetih. Te zgodbe so se prebrale v materinih jezikih in tako je nastala bo tudi video knjiga. Nastal je tudi poster z besedami, ki bi jih pustili na planetu. Dnevnik našega dela. |
7. a |
Project 4 https://twinspace.etwinning.net/190885/home Projekt je sestavljen iz štirih tem, ki se nanašajo na mednarodne dneve turizma, živali, zdrave prehrane in božiča. Učenci so razvijali spretnosti slušnega in bralnega razumevanja ter govornega in pisnega sporočanja. Prav tako so razvijali svoje digitalne kompetence in sposobnosti sodelovanja v skupinah. Skupaj s partnerji iz drugih držav (Moldavija, Poljska, Litva, Hrvaška, Italija, Francija, Turčija, Portugalska, Grčija, Severna Makedonija, Ukrajina, Romunija, Španija, Srbija, Albanija, Jordanija, Gruzija, Armenija, Latvija, Norveška, Madžarska, Slovaška, Švedska, Azerbajdžan, Nizozemska, Nemčija) so izdelali spletni turistični vodič po krajih bivanja, igre povezane z živalmi, skupno e-knjigo z recepti lokalne hrane ter menije. Dnevnik našega dela. |
7. a |
English Language Passport https://twinspace.etwinning.net/190884/home Projekt je sestavljen iz štirih tem, ki se nanašajo na mednarodne dneve hvaležnosti, varne uporabe interneta, valentinovega, dneva žena, velike noči ter dneva spomenikov ter znamenitosti. Potovanje je potekalo od januarja do aprila. Skupaj s partnerji iz drugih držav (Moldavija, Poljska, Litva, Hrvaška, Italija, Portugalska, Grčija, Severna Makedonija, Ukrajina, Romunija, Španija, Srbija, Albanija, Jordanija, Gruzija, Armenija, Madžarska, Nemčija, Bosna in Hercegovina, Danska, Ciper, Libanon, Tunizija, Belgija) so izdelali igre in plakate o varni rabi interneta, recepte za prijateljstvo, predstavili so pomembne ženske iz svojih držav in iz drugih držav, izdelali so vabilo ter predstavili spomenike oz. znamenitosti iz svoje države in od drugod. Dnevnik našega dela. |
9. ab |
European S’capade https://twinspace.etwinning.net/188529/home Moto projekta je: Ustvari, nauči se in se zabavaj! Skupaj s partnerji iz drugih držav (Španija, Slovaška, Francija) so učenci izdelali plakate o varnosti na spletu, napisali so zgodbo z ugankami in jo spremenili v spletno »soba pobega«. Preko video konference so se srečali tudi s partnerji iz Baskije. Dnevnik našega dela. |
9. c |
Glasbeni vremeplov https://twinspace.etwinning.net/188605/home
Cilj projekta je raziskovanje in spoznavanje popularne in rock glasbe 20. stoletja v naši regiji. Sodelujejo šole iz Hrvaške, Bosne in Hercegovine, Makedonije, Srbije in Slovenije. V projektu sodeluje 9. C razred na Pragerskem. Ob pričetku projekta smo izbirali logotip projekta. Raziskovali in predstavljali smo priljubljeno glasbo v naših družinah, predstavili smo se, izvajali in posneli smo slovenske in hrvaško pesem, pripravili in posneli novoletno voščilo, sodelovali pri glasbenih izumih in v okviru Happy eTwinning Day in Dneva Evrope (9. maj) sodelovali pri predlogih za najlepšo pesem Evrovizije , ki je v letih 1961 – 1992 predstavljala nekdanjo Jugoslavijo. |