SAMOEVALVACIJA

Merjenje kakovosti dela vzgojno-izobraževalnega zavoda temelji na 48. in 49. členu ZOVFI (Ur. l.RS, št. 115/03, 36/08) in zasnovi uredbe sistema ugotavljanja ter zagotavljanja kakovosti vzgojno izobraževalnih organizacij. Namen samoevalvacije je predvsem v prepoznavanju močnih in šibkih področij šole z namenom izboljševanja. S samoevalvacijo:

– zagotavljamo sistematičen in celosten vpogled v vse dejavnosti šole,

– opredeljujemo prednostna področja izboljšav,

– zagotavljamo kontinuiteto (evalvacija je sestavni del načrtovanja in delovanja),

– povečujemo učinkovitost dela,

– zagotavljamo diskretnost rezultatov,

– šolo prilagajamo potrebam lokalnega okolja.

V šoli je evalvacija mogoča na več področjih – učenje učencev, poučevanje, strokovni razvoj učiteljev in drugih delavcev šole, organizacija in upravljanje šole, … . Lahko se osredotoči na aktivnosti v razredu ali na področje vodenja šole. Samoevalvacija je lahko uporabna za različne ciljne skupine (lahko upoštevamo sebe, vse osebje, kolege …). Delovna skupina vsako leto izbere nekatera področja delovanja šole, ki se nanašajo predvsem na učence, starše in učitelje.

Delovna skupina za samoevalvacijo bo za šolsko leto 2024-2025 izbrala cilje iz področja znanja, spretnosti in vrednot. Znotraj skupine bodo izbrane tudi ustrezne dejavnosti in merila s katerimi bomo prišli do konkretnih podatkov in rezultatov za šolsko leto.

ROKOVNIK AKTIVNOSTI v šolskem letu 2024/2025:

September 2024- delovna skupina izbere ustrezne cilje, dejavnosti in merila, predstavitve učiteljem in ostalim strokovnim delavcem. Strokovni delavci vstavijo izbrano v svoje LDN.

Skozi šolsko leto:

– spremljava obeh ciljev: po akcijskem načrtu

– lastna evalvacija – aktiv – skupni zapisnik

– primerjava – analiza – usmeritve za nadaljnje delo

Junij 2025- zaključno urejanje in obdelava podatkov ter priprava na oblikovanje zaključnega poročila.

V proces samoevalvacije se bomo trudili vključiti vse deležnike.

 

 

 

Related Images:

Dostopnost