Select Page

KNJIŽNI ADVENTNI KOLEDAR

Vsak dan bomo v šolski knjižnici odpirali ‘bučke’ na adventni smrečici.

Čast odpiranja bučke bo vsak dan pripadla učencu, ki bo na enoti, kjer je tisti dan odprta šolska knjižnica, le-to obiskal prvi. Na dan, ko knjižnica na določeni enoti ne bo odprta, bo naslove predlaganih knjig mogoče pogledati na šolski spletni strani, pod zavihkom knjižnica.

Vsaka bučka bo na določen dan odkrila tri naslove knjig (za vsako triletje en naslov), ki vam bo kot predlog za branje v prazničnem decembru.

Kako sodeluješ?

Do 25.12.2022 prebereš eno ali več predlaganih knjig iz knjižnega adventnega koledarja.

Med 1.12. in 31.12.202 v šolsko knjižnico prineseš kratko obnovo knjige*, ki si jo prebral/a (velja za učence od 4.-9. razreda) oziroma izpolnjen učni list** (velja za učence od 1.-3. razreda), ki ga prejmeš v šolski knjižnici.

Oboje lahko pošlješ tudi na e-naslov šolske knjižnice knjiznica@ingoliceva.si

 

*Kratko obnovo knjige napišeš na prazen, bel A4 list papirja.

Napisati moraš naslov knjige, avtorja knjige, tvoje ime in priimek ter razred. Nato napišeš obnovo knjige oziroma svoje razmišljanje o prebrani knjigi. Napisati moraš toliko, da napolniš vsaj en list papirja.

 

**Na učni list napišeš svoje ime, priimek in razred ter odgovoriš na vsa vprašanja.

 

* Če knjige iz knjižnega adventnega koledarja ne najdeš v šolski knjižnici,

si jo izposodi v kateri drugi knjižnici.*

 

1. DECEMBER

-C- KAKO JE VILKO VZLJUBIL ZIMO Dimitrovski Bojana

-P- HENRIKIN STREŠNI VRT Wendt Albert

-M- ZIMA ZIMA BELA Johnson Maureen

2. DECEMBER

-C- SNEŽAKI V VRTCU Jurca Branka

-P- SNEŽNA KRALJICA Andersen Hans Christian

-M- KDO SI ALJASKA? Green John

5. DECEMBER  

 

6. DECEMBER 7. DECEMBER 8. DECEMBER
9. DECEMBER 12. DECEMBER 13. DECEMBER
14. DECEMBER 15. DECEMBER 16. DECEMBER
19. DECEMBER 20. DECEMBER 21. DECEMBER
22. DECEMBER 23. DECEMBER 24. DECEMBER

C– knjige, ki jih berejo učenci prve triade

P– knjige, ki jih berejo učenci druge triade

M– knjige, ki jih berejo učenci tretje triade

Accessibility